Możesz odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni od dostawy, bez podawania przyczyny. Musisz zwrócić produkt, aby mieć możliwość prośby o wymianę na inny produkt lub zwrotu kwoty za produkt. Okres odstąpienia upływa 14 dni od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niebędąca kurierem, weszli w fizyczne posiadanie towaru.
Przedmiot, który chcesz zwrócić, powinien być nieuszkodzony, o ile to możliwe, w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym sprzętem. W przypadku uszkodzenia lub nadużywania produktu lub oryginalnego opakowania sklep zastrzega sobie prawo do naliczenia potrącenia przy zwrocie wartości zakupu produktu.
W ciągu 14 dni od dostawy, możesz uzupełnić formularz z linku poniżej na wymianę lub zwrot LUB poinformować nas na e-mail o chęci odstąpienia od zakupu.
W sprawie wymiany produktu, uzupełnij: [email protected]
W sprawie zwrotu pieniędzy, uzupełnij: [email protected]
Natychmiast po uzupełnieniu formularza, otrzymasz na e-maila z kodem reklamacyjnym, który musi być napisany na paczce razem z Twoimi danymi. Jeśli nie otrzymasz kodu reklamacyjnego, proszę skontaktuj się z nami przez e-mail.
Możesz również skorzystać z europejskiego wzoru formularza odstąpienia od umowy, aby powiadomić nas, że anulujesz zakup, do którego możesz uzyskać dostęp w następującym [email protected] odstąpienia od umowy. W takim przypadku prosimy o wydrukowanie formularza, uzupełnienie brakujących danych i umieszczenie podpisanego dokumentu w paczce zwrotnej. UWAGA: Skorzystanie z tego formularza nie jest jednak obowiązkowe i może wydłużyć czas realizacji Twojego zgłoszenia, ponieważ produkt zwróci się bez kodu reklamacyjnego, który następnie wymaga ręcznego przetworzenia.
Przed odesłaniem do nas produktu upewnij się, że na potwierdzeniu zamówienia lub na fakturze (otrzymanej e-mailem w momencie składania zamówienia) sprawdziłeś, czy zakupiłeś produkt w naszym sklepie internetowym i czy sprawdziłeś listę produktów, których nie można zwrócić. W przypadku wysłania produktu, który nie jest nasz lub nie jest możliwy jego zwrot, nie ponosimy odpowiedzialności za Twój błąd i nie zwrócimy go lub obciążymy Cię kosztami przesyłki zwrotnej.
Masz 14 dni po powiadomieniu o odstąpieniu na zwrot paczki na nasz adres:
(HEALKART COM) InPost, Olszyny 18B, 44-373 Wodzisław Śląski, Poland.
Radzimy wysłać produkt listem poleconym z potwierdzeniem wysyłki. W przypadku zagubienia paczki nadal będziemy w stanie rozpatrzyć Twoją reklamację na podstawie dowodu nadania przesyłki.
Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
Jak tylko dział reklamacji otrzyma Twoją paczkę, nowy produkt zostanie wysłany w zamian lub zwrot pieniędzy w ciągu 8 dni roboczych tą samą formą płatności, za pomocą której złożyłeś zamówienie. Zwrócimy kwotę za zwrócone produkty oraz koszt najtańszej formy dostawy (standardowa opłata za wysyłkę). Priorytetowa obsługa, ubezpieczenie paczki i płatność przy odbiorze to dodatkowy koszt, którego można uniknąć, a usługa ta została wykonana tylko na specjalne życzenie klienta. Koszty niestandardowe nie zostaną zwrócone. W przypadku odstąpienia od zakupu, klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej, więc również koszt przesyłki zwrotnej towaru nie podlega zwrotowi.
Wyjątek od prawa do odstąpienia od umowy
Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadku następujących umów:
UWAGA: Jeśli dobrowolnie zwrócisz produkt, od którego odstąpienie nie jest możliwe, poza 14 dniowym okresem odstąpienia od umowy i poza 14 dniowym okresem zwrotu po zgłoszeniu odstąpienia lub produkt, który nie był zakupiony w naszym sklepie, zwrócimy taki produkt tylko po wpłaceniu 40 PLN, co stanowi koszt rozpatrzenia nieuzasadnionej reklamacji, w przeciwnym razie produkt zostanie zniszczony. Nieodebrane produkty zostaną zniszczone po 2 miesiącach.
TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.
Możesz przeczytać więcej o Ogólnych Warunkach i Polityce Plików Cookie, korzystając z łączy na dole strony.